dinsdag 11 augustus 2015

Sally Hansen Diamond Strength - no chip nail color

Dit is nog een verjaardagscadeautje waar ik erg benieuwd naar was. Ik hou erg van nagellak en dat wist mijn zusje natuurlijk, dus gaf ze me die. Volgens mij is deze van een oude collectie van Sally Hansen (die je nu bijvoorbeeld bij Big Bazar kunt kopen), maar ik was er toch erg benieuwd naar. Het belooft namelijk een no chip lakje te zijn. Normaal chipt mijn nagellak al erg snel, dus als deze het al een dag uithoudt ben ik al tevreden! In dit artikel mijn review over deze nagellak!

De verpakking ziet er om te beginnen al heel fancy uit. Ik vind het ook leuk dat er een diamantje op zit en dat het flesje ook een beetje de vormen heeft van een diamant. Dit natuurlijk omdat de nagellak 'Diamond strength' heet. Ik vind dit er erg grappig uit zien, heel anders dan andere flesjes die je tegenwoordig ziet.

De kleur heet Pink Promise en het is een lichtroze kleur met een shimmer. Het ziet er erg mooi uit, alleen verwacht ik niet dat het erg dekkend gaat zijn, dat is namelijk meestal niet met zo'n kleur.


Zoals ik al dacht, is de kleur niet echt dekkend (hier droeg ik twee lagen). Desondanks vind ik het wel een hele mooie kleur! Hij is niet opvallend en past eigenlijk overal bij. De dekking maakt in principe niet zoveel uit, omdat er veel glitter en glans in zit, dat is ook best mooi als het doorschijnend is. Als topcoat zou deze nagellak het denk ik ook goed doen! 

Hij droogt niet zo snel, die avond, een paar uur later, stootte ik ergens tegenaan en liet de nagellak al meteen los. Dat is dus een klein minpuntje. Maar ik moet zeggen dat het inderdaad no chip is, ik draag hem nu een paar dagen en er breken vrijwel geen stukjes af, behalve als ik ze eraf kras. De nagellak doet dus zeker wat hij belooft! 

Ik ben tevreden over deze nagellak, al droogt hij langzaam op en is de dekking niet fantastisch. Ik denk dat deze gekocht is bij de Big Bazar, maar weet dus niet voor hoeveel. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten