vrijdag 7 augustus 2015

Wat neem je mee op vakantie?

Ik ga al zolang ik me kan herinneren elk jaar op vakantie. Meestal naar het buitenland, ik kan me maar een jaar herinneren dat we in Nederland zijn gebleven. Dat was op Texel, voor ons eigenlijk nog een heel nieuw gebied. Vroeger pakte mijn moeder altijd onze koffers in en sinds een paar jaar doe ik dat zelf. Er zijn dan een paar dingen die ik altijd vergeet, maar die toch handig zijn. In dit artikel deel ik met jullie een lijst met dingen die ik meeneem op vakantie, misschien ook handig als jij ook op vakantie gaat!

Ik neem geen grote koffer mee, zodat ik ook geen onzin meeneem. En dit gaat er allemaal in mijn koffer: 

- Twee lange (spijker)broeken 
- Een korte broek 
- Twee topjes
- Twee jurkjes 
- Een vest
- Voor elke dag onderbroeken
- Pyjama
- Sportkleding
- 1 bh (en 1 aandoen) 
- Voor elke dag sokken 
- Twee hemdjes (het wordt warm dus niet zoveel nodig)
- Bikini
- Badhanddoek
- Slippers
- Sandalen
- Sneakers


- Deodorant 
- Shampoo 
- Conditioner 
- Wasgel 
- Make-up remover
- Iets tegen jeuk/wondjes 
- Zonnebrandcrème 
- Make-up 
- Vaseline/lippenbalsem 
- Borstel 
- Tandenborstel
- Tandpasta 
- Haarelastiekjes 
- Parfum 
- Nagelschaar en vijl 
- Spiegel


- Kleurboeken
- Stiften
- Kleurpotloden
- Spelletjes
- Notitieboekje 
- Pennen
- Camera
- Telefoon
- Oplader 
- Laptop
- Laptop oplader
- Portemonnee
- Paspoort/identiteitskaart
- Rijbewijs
- Zorgverzekeringspas

Zo, dit is wat er allemaal meegaat. Ik hoop echt van harte dat ik niks vergeten ben, maar als jullie dit artikel lezen is dat toch al te laat, want dan ben ik al bijna terug :) Fijne vakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten