zondag 2 augustus 2015

My life in pictures - week 31

De week voordat we op vakantie gaan en een stukje dat we op vakantie gaan. Ik heb deze week redelijk wat gedaan en ik pak er ook nog even de zaterdag van vorige week bij, omdat ik daar de vorige keer geen tijd meer voor had. Ik heb van zaterdag en zondag eigenlijk maar één foto per dag, omdat ik er gewoon helemaal niet aan gedacht heb.

Zaterdag

Zaterdag moest ik de hele dag werken van 9 uur tot 17 uur. Ik vind het erg leuk om te doen en hier was ik gezellig met mijn collega aan het pauzeren! Dat is altijd leuker dan in je eentje pauze houden. 

'S avonds reed ik, twee uur lang, naar mijn vriend om daar de rest van het weekend naartoe te gaan. 

Zondag


Zondag was ik dus bij mijn vriend en gingen we naar zijn familie. 's Middags keken we, zoals hierboven, een film. We keken despicable me 2, ik kijk graag kinderfilms. 

Maandag


Maandag was ik weer thuis en ging ik weer kleuren. Dit vind ik eigenlijk de mooiste kleurplaat tot nu toe, omdat ik de bloemen zo mooi vind. Hier was ik ook een hele middag mee bezig, dus het was ook wel wat moeite. 


's Avonds keek ik 'Say yes to the dress'. Ik vind het altijd leuk om zulke programma's te kijken, omdat ik altijd verliefd word op de trouwjurken! Ik kan ook niet wachten om er later zelf een uit te gaan kiezen, als ik ga trouwen dan natuurlijk! :) 


Ondertussen genoot ik van een krakeling, mijn lievelingskoekjes. We aten met z'n drieën in een dag tijd een hele zak op. Oeps? 

Dinsdag


Dinsdagochtend ging ik met mijn zusje naar het dorp en daar kocht ik deze spulletjes. Een face primer van Max & More (Action), nagellak van Action, make-up spons en nog een notitieboekje voor mijn blog. 



Mijn zusje vond deze en dat is leuk, want dit deden we altijd op vakantie. Nu gaan we bijna op vakantie dus kan ik deze mooi meenemen! Alleen heb ik geen pen om het mee te doen, dus daar moet ik nog wat op verzinnen. 


Dinsdag was een productief dagje. Ik maakte foto's voor en schreef vier artikelen én ik werkte deze 'My life in pictures' bij. Normaal krijg ik nooit zoveel gedaan op een dag, dus het was fijn dat ik vandaag zoveel gedaan kreeg! 


'S avonds aten we een van de eerste rijst die ik niet vies vond. Ik hou niet zo van pasta's, nasi of rijst, maar deze vond ik wel lekker. Ik haalde de champignons eruit, want lust ik niet. Verder zat er broccoli, groene paprika en iets van rundervlees onder en het was best lekker! Het had geen sterke smaak en daar houd ik ook niet zo van. 

Woensdag


Woensdag was een trieste dag. Niet dat er iets ergs is gebeurd, maar het regende de hele dag en het heeft ook een paar keer geonweerd. Stiekem vind ik het wel gezellig om lekker binnen te zitten met regen en onweer, dat is zo gezellig! 


Ik besloot met dit weer dus alvast een begin te maken met mijn koffer inpakken. Normaal weet ik nooit wat ik mee moet nemen en neem ik veel te veel mee, maar vandaag ging het eigenlijk wel goed. Ik heb waarschijnlijk nog veel te veel bij (twee lange broeken, een korte broek, drie jurkjes en twee topjes voor 7 dagen), maar het past in ieder geval in mijn koffer! Mijn make-up en toiletspullen moeten er alleen ook nog bij... 


En ik knuffelde vandaag ook even met Kitty, de kat. Ik krijg er alleen wel vaak uitslag van, omdat ik denk ik niet zo goed tegen zijn haren kan? 

Donderdag


Donderdag checkte ik het weerbericht voor de vakantie van komende week. En dat zal wat worden, het wordt ontzettend warm! Ik hoop maar dat het in de bergen wat meevalt en dat het niet zo benauwd is als bij ons. 


Ik kocht een nieuwe make-up remover en besloot op advies van anderen deze eens te kopen, Hij schijnt heel fijn te zijn en ook goed voor een gevoelige huid (wat ik heb). Binnenkort een review hiervan! 


's Avonds keken we een film en hij heeft zo weinig indruk gemaakt dat ik niet eens meer weet welke het was, alleen hoe hij ging. Het was van de Julia Roberts week, dus de film van donderdag. Ik heb er eigenlijk weinig van meegekregen, ik weet niet wat ik aan het doen was. 

Vrijdag


Vrijdag was de laatste inpakdag en daarom was het dus ook belangrijk dat alle camera's opgeladen werden. Omdat ik ze eigenlijk het meeste gebruik besloot ik dat te doen :).


Ook maakte ik een to do-list met dingen die nog gedaan moesten worden voor de volgende dag, dat we op vakantie gingen. Het werd een chaos in mijn hoofd, ik heb altijd stress voor vakantie, en dus besloot ik het op te schrijven. Dat hielp gelukkig wel. 

Zaterdag


Zaterdag was het dan eindelijk zover en gingen we op vakantie. We hebben 12 uur in de auto gezeten dus 90% van de dag was dit mijn uitzicht. Ik vind het eigenlijk nooit zo erg. Ik verveel me ook niet, ik heb het 12 uur volgehouden met alleen muziek, best raar eigenlijk dat ik me niet ga vervelen haha. Ik kan gewoon echt genieten van autoritjes. 


Toen we dan eindelijk aangekomen waren gingen we vrij snel al eten en dat was erg lekker. Hier had ik alles al op, stom dat ik geen foto van mijn eten heb gemaakt, want het was erg lekker! 


Na het eten gingen we zwemmen. Ze hebben een welnesscenter en een zwembad en het leuke was dat we de enige waren in het zwembad. Alsof je een privé zwembad hebt! 


Daarna gingen we nog even rummikub spelen, een vakantie traditie. Toen we dat gedaan hadden, hebben we nog even zitten kletsen en zijn we vrij snel gaan slapen. Ik was al sinds 5 uur op, dus het was een lange dag! 

Komende week ben ik nog op vakantie, dus de My Life in Pictures van volgende week wordt eigenlijk een soort vakantie verslag! 

Wat heb jij deze week gedaan? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten