woensdag 5 augustus 2015

TAG: My life in 20 questions

Ik probeer zoveel mogelijk artikelen te schrijven voordat ik op vakantie ga, omdat ik er daarna misschien geen tijd meer voor heb. Dat is ergens wel lastig, want ik heb er nu een stuk of 6 klaarstaan en nu heb ik geen inspiratie meer. Ik ging op bloglovin' op zoek naar inspiratie en bedacht me dat ik ook een lange tijd geen tag meer gedaan heb. Vandaar dat het daar weer eens tijd was om er een te doen!

Ik zocht wat rond op bloglovin', naar een tag die ik leuk vond. Ik kwam de 'My life in 20 questions' tag tegen en die leek me meteen leuk om te doen! Ik kwam hem tegen bij Shannon. Ik heb al even geen persoonlijk artikel meer geplaatst dus daarom komt deze tag goed van pas! Vandaag dus 20 vragen over mijn leven.



Wat is je lievelingskleur? 
Ik ben echt een fan van pasteltinten. Ik denk dat lichtroze wel mijn lievelingskleur is, maar lichtgroen, lichtblauw en lila liggen daar niet ver vanaf! Daarnaast vind ik grijs ook een mooie kleur.

Wat is/zijn je favoriete nummers? 
Pff, dit is altijd een lastige. Ik wissel eigenlijk altijd heel snel. Als ik dan toch een paar nummers moet noemen dan is dat sowieso de soundtrack van Frozen, Say Anything van Tristan Prettyman en We Both Know van Colbie Caillat en Gavin Degraw. Die heb ik trouwens van de soundtrack van Safe Haven, ik vind muziek van films altijd het leukst haha!

Waar zou je op jezelf willen wonen?
Als geld even geen rol speelt zou ik ergens afgelegen aan het strand willen wonen. Ik hou zo van de zee en van het strand dat het echt een droom zou zijn om 's morgens aan zee wakker te worden! In een schattig huisje met een rieten dak, ik zie het wel zitten!

Wat is je favoriete manier om te reizen?
Auto. Ik heb nu een half jaar mijn rijbewijs en vind het wel fijn dat ik overal naartoe kan met de auto. Ik heb een studenten ov, maar ik heb zo'n ongelooflijke schijthekel aan de trein dat ik liever met de auto ga. De auto is wel duurder, dus dat is wel een minpuntje. Ook op vakantie ga ik het liefst met de auto, omdat ik niet durf te vliegen. Oeps.


Wat doe je in je vrije tijd?
Eigenlijk zit ik vaak boven achter mijn laptop. Best saai eigenlijk, maar ik vind het gewoon heel chill. Dan werk ik ook vaak aan mijn blog. Ik speel ook wel eens piano op mijn keyboard, al vergeet ik dat de laatste tijd een beetje. Daarnaast vind ik series kijken ook leuk of afspreken met mijn vriend of vriendinnen!

Wat zijn je favoriete kledingwinkels?
Eigenlijk redelijk verschillend. Maar als ik ga winkelen ga ik eigenlijk standaard naar Primark, Vero Moda, Only, Bershka, H&M en The Sting. Al koop ik bij die laatste vrijwel nooit meer iets, omdat die in verhouding toch best duur is soms.

Naar welk concert zou je gaan?
Eerlijk gezegd heb ik niet echt een bepaalde artiest of band waar ik fan van ben. Ik zou bijvoorbeeld liever naar een musical gaan. Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor Demi Lovato, omdat ik bij haar toch wel het dichts bij het 'fan zijn' zit.

Wat is je favoriete thee smaak? 
Pff, dit is moeilijk. Ik drink eigenlijk elke soort thee wel. Maar als ik dan moet kiezen wat ik het lekkerst vind is dat denk ik Earl Grey, 'gewone' thee. Alhoewel ik laatst bij de kapper meloen thee had, dat was ook onwijs lekker!


Verzamel je iets?
Ja. Ik ben het eigenlijk de laatste tijd een beetje vergeten, maar ik verzamel labels van kleding. Ik weet niet of het zo heet, maar die kaartjes die aan kleding zitten waar dan het merk op staat. Ik heb er al best wel wat bij elkaar verzameld en het is wel leuk om terug te zien van welke merken ik allemaal kleding had. Ik moet er weer eens mee doorgaan!

Je slaapt niet zonder? 
Eh, niks eigenlijk? Ik heb niet echt iets nodig, wil ik goed in slaap komen. Ik kan er wel niet tegen als ik geen fatsoenlijk kussen heb, ik hou er niet van om te plat te liggen.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?
Ik denk nu nog lekker op m'n spaarrekening staan en als ik dan op mezelf ga wonen er een leuk huisje van kopen, misschien wel op het strand!

Wat zijn je favoriete make-up producten?
Uh, ik draag elke dag foundation, concealer, poeder, bronzer, blush, wenkbrauwpoeder, eyeliner, mascara en lipstick. Maar als ik moet kiezen waar ik niet zonder kan is dat denk ik foundation/concealer, eyeliner en mascara.

Wat is je favoriete make-up merk?
Ik gebruik eigenlijk de meeste producten van Essence. Al vind ik mijn foundation, concealer en blush van Catrice ook onwijs fijn! Ik heb nieuwe producten van Max Factor nog liggen, dus ik ben benieuwd wat ik daarvan vind!


Wat is je favoriete seizoen?
De zomer. Het moest zomer worden voordat ik dat besefte, want eigenlijk kan ik nooit kiezen. Maar ik vind deze temperaturen toch een stuk aangenamer dan in de winter. Nu kan ik ook lekker in jurkjes en rokjes rondlopen en dat is voor mij ook een pluspunt. Wel vind ik het in de winter gezelliger, met al die lichtjes buiten en gezellig samen kerstmis vieren!

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht. Ik zou echt niet kunnen slapen met de deur open, dan kan iedereen zo binnenkijken (niet dat ik rare dingen doe in mijn slaap). Het moet ook stil zijn op mijn kamer en dat is met de deur dicht toch een stuk gemakkelijker.

Wat eet je het liefst?
Lasagne of frietjes. Dit zei ik 10 jaar geleden ook, maar eigenlijk is er sinds die tijd ook niks veranderd haha!

Waarom ben je begonnen met bloggen?
Ik geloof dat ik andere blogs ging lezen van bijvoorbeeld Teske en dat ik zoiets had van 'dat wil ik ook!'. Ik had er de tijd voor en ben gewoon begonnen. Ik vond schrijven altijd wel erg leuk, maar vaak liepen die verhalen op niks uit, omdat ik geen inspiratie meer had. Dit is eigenlijk een combi van dingen die ik graag doe: make-uppen, schrijven, over mijn leven praten (ja, dat is ook leuk) en fotograferen. Dat laatste is er eigenlijk pas sinds kort bijgekomen, omdat ik voorheen foto's maakte met mijn telefoon. Nu heb ik een goede camera en betrap mezelf erop dat ik ervan kan genieten om de foto's te maken en ze daarna te bewerken. Mijn blog is dus eigenlijk gewoon een combi van dingen die me blij maken!

Heb je een abonnement op een tijdschrift?
Nee, dat vind ik momenteel niet echt een belangrijke uitgave. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar ik spaar het liever dan dat ik het aan een abonnement uitgeef. Soms haal ik wel eens een tijdschrift en dan is dat vaak de Girlz! of Hitkrant.

Wat deed je gisteravond om 12 uur?
Slapen geloof ik, ik denk dat ik net klaar was met het kijken van een aflevering van een serie.

Wat is/zijn je favoriete parfums?
Nog steeds eentje van de Action, waarvan ik de naam niet weet. Daarnaast gebruik ik eigenlijk altijd een verschillende geur, omdat je het anders niet meer ruikt haha.

Ik kwam er aan het einde van dit artikel pas achter dat ik de tag al eens gedaan heb, maar besloot heb toch te publiceren. Wie weet is er wat veranderd haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten