donderdag 1 januari 2015

Meest gelezen artikelen van 2014

Het is al 1 januari, dus eigenlijk al 2015, maar ik wil toch nog even de meest gelezen artikelen van 2015 met jullie delen. Ik heb in totaal 144 berichten online staan, en het grootste gedeelte daarvan is van 2014. Lees dus snel verder als je mijn top 10 best bekeken artikelen van 2014 wil weten!



Dit artikel heb ik eigenlijk nog vrij recent gepost, maar deze komt op de tiende plaats. Ik vind tags altijd erg leuk om te doen, dus best leuk om te zien dat deze in de top 10 staat! 



Dit vind ik zelf eigenlijk ook een van mijn leukere artikelen en ik ben dus blij dat hij in de top 10 staat, fijn dat mijn shoplogs toch nog gewaardeerd worden haha! 



Dit was eigenlijk maar een geïmproviseerde tag. Heel stiekem was ik er zelf niet zo tevreden over, maar ik vind het toch tof dat deze toch nog zoveel bekeken is! 



Dit artikel vond ik zelf ook niet fantastisch, maar het tegendeel wordt maar weer bewezen met hoevaak hij bekeken is. Ik zie nu zelfs dat sommige foto's het niet eens meer doen, maar ik ga er maar van uit  dat er nu niet zoveel mensen meer naar kijken haha! 


Deze foto's doen het ook niet meer, maar ik ben toch blij dat deze vaak bekeken is. Ik was hier namelijk erg blij mee en heb ook hard mijn best gedaan op de foto's (die er nu helaas niet meer bijstaan) 



Dit artikel staat ook pas een week online, maar staat nu al op plaats 5 in mijn top 10, dat vind ik toch wel erg knap! Ik ben ook best trots op deze creaties en even dat jullie het weten, de zilveren look zit nu nog steeds op mijn nagels, terwijl ik ze vorige week zondag gelakt heb! 


Follow Me on Tumblr http://zihnifend.tumblr.com/

Ik hou van quotes, en nu dit artikel zo vaak is bekeken, denk ik dat ik het eens vaker ga doen. Ik vind het leuk om dit soort artikelen te schrijven en ik ben blij dat ze ook zo vaak gelezen worden!



Dit vind ik echt heel bizar. Dit artikel staat nog geen dag online, en staat nu al op de derde plek. Ik had niet verwacht dat het zoveel bekeken zou worden, omdat het toch vrij persoonlijk is. Toch ben ik hier natuurlijk erg blij mee en misschien dat ik hiermee vaker persoonlijke artikelen ga schrijven! 



Het lijkt wel of mijn laatste artikelen, ook mijn meest bekeken zijn. Ik vind het dan ook erg leuk dat dit artikel zo veel bekeken wordt! 



En last but not least, mijn artikel over de primark spray. Ik vond dit artikel zelf een beetje mager en vrij kort, maar tof dat jullie het toch zo vaak bekeken hebben! 

In ieder geval bedankt voor een mooi blogjaar en ik hoop dat mijn blog dit jaar nog beter wordt! 

1 opmerking: