maandag 19 januari 2015

Tag: My life in 20 questions

Ik zag deze tag op het blog van Sarah en ik was meteen enthousiast. Ik vind tags altijd erg leuk om in te vullen en dan al helemaal als ze persoonlijk zijn. Ik vind het namelijk ook erg leuk en belangrijk als jullie mij persoonlijk ook een beetje leren kennen, omdat ik mijn blog ook graag een beetje persoonlijk wil houden. Ik ben erg benieuwd naar de vragen, let's go!

Ik heb de vragen zelf even naar het Nederlands vertaald, dus het kan soms dat de zinnen een beetje 'krom' zijn. 



Favoriete kleur? 
Dit vind ik zo'n lastige vraag, aangezien ik zoveel kleuren mooi vind. Ik denk dat ik toch ga voor pastelkleuren, omdat ik de mooie zachte en lichte kleuren erg leuk vind!

Favoriete nummer? 
Dit klinkt heel flauw maar dit is 16, omdat ik jarig ben op 16 juli.

Droombaan?
Ik studeer nu pedagogiek, dus dat is eigenlijk ook wat ik later graag zou willen gaan doen. Daarnaast hoop ik natuurlijk ook dat ik nog wat tijd heb voor mijn blog.

Waar zie je jezelf wel wonen als je op jezelf gaat wonen? 
In de buurt van het strand. Ik vind het strand zo ontzettend fijn dat ik daar ook wel graag zou wonen. Maar als dat niet lukt vind ik een mooi huisje achteraf ook wel leuk.

Favoriete manier om te reizen?
De auto. Ik heb nog nooit gevlogen en heb ook vliegangst dus dat lijkt me niks. Ik vind het lekker lang in de auto zitten met een lekker muziekje op eigenlijk ook wel fijn, ik word er rustig van.


Wat doe je in je vrije tijd?
Voornamelijk zit ik achter mijn laptop. Ik ben dan bezig met mijn blog, kijk series op Netflix of ben aan het Simsen, dat zijn de drie dingen die ik het liefste doe.

Favoriete kledingwinkel?
Primark, H&M, Vero Moda, Only, The Sting en Forever 21. Ik kan hier écht niet tussen kiezen, omdat ze bij alle winkels wel kleren hebben die ik leuk vind.

Van wie zou je graag een concert willen zien?
Ik heb niet echt één artiest waar ik fan van ben, meer verschillende liedjes. Maar als ik dan toch een keuze moet maken ga ik voor Demi Lovato.

Favoriete theesmaak?
Gewone thee? Er is ook een andere smaak die ik ontzettend lekker vind, maar aangezien mijn moeder altijd thee zet weet ik eerlijk gezegd niet hoe die heet...


Verzamel je iets?
Het is al een tijdje geleden, maar ik heb een grote schoenendoos onder mijn kledingkast staan met allemaal kledinglabels erin. Dus zeg maar de kaartjes waar het merk opstaat. Ik weet niet waarom, maar ik vind dat erg leuk om te verzamelen.

Ik kan niet slapen zonder?
Hmm, dit vind ik een lastige. Het enige waardoor ik echt niet kan slapen is als ik ruzie heb, dus ik denk dat ik dan niet kan slapen zonder dat een ruzie is opgelost.

Als je 1 miljoen euro zou krijgen, wat zou je er dan mee doen? 
Ik zou het denk ik, heel saai, sparen. Nadat ik natuurlijk een nieuwe garderobe heb gekocht. Ik denk dat ik het geld later namelijk veel beter kan gebruiken!

Favoriete make-up merk? 
Essence of Catrice, simpelweg omdat het zo goedkoop is. Ik heb niet zoveel geld over voor dure make-up, dus die laat ik dan ook vaak liggen.

Favoriete treat-to-eat? 
Chips. Ik hou van hartig en ik kan echt elke dag wel chips eten.


Wat is je favoriete seizoen?
Ik kan écht niet kiezen. Ik vind de zomer en de lente heerlijk weer hebben, maar de winter en de herfst hebben ook echt iets gezellig!

Slaap je met de deur open of dicht?
Dicht, dan voel ik me veiliger.

Wanneer ben je begonnen met bloggen?
Ik moest het echt terugzoeken, maar 19 juni 2013 heb ik mijn eerste artikel geplaatst. Tussendoor heb ik wel momenten gehad dat ik niks gepost heb, maar toen ben ik toch echt gestart. Dat is alweer meer dan 1,5 jaar en daar ben ik toch wel trots op!

Ben je geabonneerd op tijdschriften?
Nee.

Wat was je aan het doen om 12 uur 's nachts vannacht?
Ik lag in bed en ik was bezig op mijn mobiel. Ik weet nog dat ik schrok van dat het ineens al 10 over 12 was, dus toen besloot ik te gaan slapen.

Favoriete parfum?
Bruno Banani, Dangerous Woman. Daar heb ik deze week toevallig nog een artikel over geschreven.

2 opmerkingen:

  1. Oh, zo leuk ingevuld :) En wauw... Je bent echt al wel lang aan het bloggen. Super. Is ook wel iets waar je trots op mag zijn. En dat er nog vele blog-jaren mogen volgen!! :)

    BeantwoordenVerwijderen