woensdag 28 januari 2015

Oogschaduwlook

Ik ben klaar met mijn tentamens en dat vond ik de ideale gelegenheid om eens even door mijn make-up stash te snuffelen. Daar vond ik een hoop leuke dingen en daarom heb ik voor de komende tijd flink wat beauty-artikelen klaar staan. Vandaag een oogschaduwlook die mijn zusje bij zichzelf heeft gemaakt, met mijn make-up weliswaar. Ik schrijf het artikel zelf, maar de look komt van haar en die zet ik er dan ook bij.


Voor deze look is het Sleek palette 'Au Natural' gebruikt, deze heeft een mooie pigmentatie en daarom is hij erg fijn om te gebruiken. De kleuren die mijn zusje voor deze look heeft gebruikt is de witte linksboven ('Nougat'), de kleur rechtsboven ('Taupe') en de kleur linksonder ('Conker').

En dan is dit het resultaat. Na een oogschaduwbasis en wat transparante poeder heeft mijn zusje de witte kleur op haar wenkbrauwbot en in haar ooghoek gebruikt, de 'Taupe' kleur op haar gehele ooglid en de 'Conker kleur in haar crease. Ik ind dit een hele mooie look geworden en eigenlijk ook best een leuke look om gewoon overdag te dragen. 

Ik vind het jammer dat ik niet precies kan laten zien hoe ze het gedaan heeft, maar als je een beetje snapt hoe oogschaduw werkt, denk ik dat het niet heel moeilijk is, 

Het sleek palette wat hierbij hoort kun je vooral op webshops (bijvoorbeeld bij beauty88) vinden voor ongeveer €10. 


1 opmerking: