donderdag 26 juni 2014

Bikinis!

Ik was een beetje aan het rondsnuffelen op verschillende kledingsites, omdat ik het erg leuk vindt om kleren te kijken. Toen kwam ineens de gedachte bij me op dat het ook weer bijna bikiniweer is! Omdat ik nog maar één bikini van vorig jaar heb liggen en ik die toch niet zo heel mooi vindt, vond ik het wel tijd om eens rond te kijken voor een nieuwe. Ik ging naar Wehkamp, omdat ze daar altijd wel leuke hebben, vind ik! Kijk mee en zie wat ik ervan vindt!


Om te beginnen vind ik dit echt een hele mooie bikini! Ik vind sowieso bandeau-bikinis altijd erg mooi, alleen blijft het natuurlijk wel minder goed zitten. Ik heb nu een triangel bikini, maar daarvoor had ik een bandeau-bikini en ik blijf ze stiekem toch ontzettend mooi vinden. Deze zou ik zomaar kunnen kopen! 



Deze triangel bikini vind ik ook mooi! Vooral door de print, ik hou ervan als bikinis mooie printjes hebben. Normaal heeft een triangel bikini meestal geen vulling in de top, maar deze heeft dat wel en dat vindt ik erg fijn! Ook vind ik het er leuk uitzien dat deze niet één, maar twee bandjes aan de bovenkant heeft, dat ziet er toch net wat leuker uit. 



Ik hou van bloemetjesprints! Tenminste ik denk dat dat bij deze bikini zo is. Ik vind het model ook heel erg mooi, al vind ik het jammer dat het in het midden open is, dan denk ik dat je daar snel inkijk in hebt. Ook vind ik het mooier als het bandje van een bandeau bikini in het midden zit en niet aan de zijkanten. Buiten dat vind ik het een erg leuke bikini! 

Deze bikini vind ik minder, maar ik zet hem er toch maar bij. Ik vind het jammer dat de print zo druk is. Als hij effen of rustiger was geweest, had ik hem waarschijnlijk veel mooier gevonden! Ik vind fringe bikinis namelijk eigenlijk best leuk! 


Hoewel ik helemaal niet van de badpakken ben, besloot ik om deze er toch maar bij te zetten, ik vind hem namelijk ontzettend leuk! Het lijkt wel vintage en het doet me een beetje denken aan de jaren vijftig. Hoewel ik niet snel een badpak zal dragen, vind ik deze toch wel erg leuk! 

Waar koop jij meestal je bikini/badpak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten