vrijdag 27 juni 2014

Roomtour in foto's!

Omdat mijn kamer verbouwd is en ook omdat het denk ik wel leuk is om te laten zien, vond ik het voor vandaag wel een leuk idee om mijn kamer te showen. Ik ga dus een roomtour in foto's doen, omdat ik nog niet echt handig ben met de camera. Ik denk er wel serieus over om ook filmpjes te gaan maken, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Mijn kamer is in ieder geval zo goed als klaar, ik moet alleen nog twee nieuwe schemerlampjes hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn kamer eens te zien!





En zo ziet het eruit als je mijn kamer binnenloopt, ik sta in de deuropening. Zoals je ziet heb ik nu vooral grijs/wit kleuren, met af en toe een kleurtje. Voorheen was mijn kamer roze, dus dat vond ik wel een hele verbetering!



De linkermuur van mijn kamer vanaf de deur. Hier staat mijn keyboard, kledingkast en gitaar (die het overigens niet geweldig doet). Ik speel al vanaf mijn 10 jaar piano en ik vind het nog steeds heel leuk om te doen! Ik vind het ook allemaal mooi met elkaar matchen in dit hoekje, behalve het krukje van mijn keyboard dan.



En hier staat mijn bed, in ongeveer het midden van de kamer. Ik was eerst niet echt enthousiast over dit idee, maar achteraf vind ik het toch heel mooi hoe het nu staat. Op mijn nachtkastje staat een lamp en een vaasje met bloemetjes, en ik denk dat ik allebei nog nieuw krijg. De lamp vind ik prachtig, maar hij is eigenlijk van beneden dus ik mag hem niet houden. Ik vind het ook leuk dat er in mijn dekbedden toch nog wat kleur zit.



Dit is mijn 'make-up tafel'. Ik zet het even tussen haakjes omdat ik het nooit zo gebruik. Het is meer om mijn make-up in te bewaren. Hierop komt ook nog een schemerlampje te staan, waarschijnlijk dezelfde als op mijn nachtkastje. Ook heb ik kaarsen en een geurbrander van de Action (zie ander artikel) op dit kastje staan.



En als laatste deze hoek van mijn kamer. Hier staat mijn bureau en de boekenkast. Eerst stonden mijn kledingkast en boekenkast andersom, maar ik vond het wel handig mijn boeken bij mijn bureau te hebben. De boekenkast matcht eigenlijk helemaal niet bij de rest van mijn kamer, maar die mocht niet geschilderd worden. En ach, dan is het tenminste niet allemaal grijs. En daarbij was mijn bureau eerst lichtbruin, dus nu past het al beter.

Zo, dit was mijn kamer! Ik hoop dat het een beetje leuk om te lezen was, ik vond het namelijk wel leuk om eens te schrijven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten