woensdag 25 juni 2014

Nagels: Miss Sporty nagellak

Ik ben, eindelijk, al mijn nagellakkleurtjes eens een keer aan het gebruiken. Ik had namelijk veel te veel flesjes die ik helemaal niet gebruikte. Zoals onder andere dit lakje van Miss Sporty. Ik weet niet of hij nog te koop is, omdat ik hem al een tijdje in mijn nagellakkist heb liggen, maar ik vond het toch de moeite waard hem eens te proberen. Ik weet niet precies wat voor kleur het is, maar het lijkt wel het meeste op een zeegroene kleur. Ik ben erg benieuwd!




Het flesje vindt ik over het algemeen niet erg bijzonder. De vorm vind ik simpel, maar wel mooi en kenmerkend voor miss Sporty. Al hun flesjes hebben namelijk volgens mij dezelfde vorm. Je ziet de kleur ook al goed en dat is natuurlijk ook belangrijk. Het verschilt niet veel van de kleur die je ook daadwerkelijk op je nagels krijgt.



Zo ziet de kleur er dus uit op mijn nagels. Hij dekt bijzonder goed, ik had het stiekem niet verwacht dat hij zo goed zou dekken. Ik heb er twee laagjes op gedaan en een topcoat en  je ziet helemaal niks meer van mijn nagels er door heen. Dat vindt ik wel een groot voordeel. Daarnaast vind ik het ook ontzettend gaaf dat het een beetje een metallic effect geeft, daardoor komt de kleur nog mooier uit.

Het zit er bij mij nu ongeveer een dag op en er is nog niks afgevallen of minder mooi, hij blijft dus in principe goed zitten! Dat verbaasde me eigenlijk wel, hij droogt namelijk erg snel en als een nagellak snel droogt blijft hij meestal ook minder lang zitten. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoeveel dagen deze nagellak het vol houdt, maar ik ben zeer tevreden!

Conclusie
Pluspunten:
- Mooie, metallic kleur
- Dekt goed
- Blijft goed zitten
- Droogt snel

Minpunten: 
Die heb ik nog geen kunnen ontdekken!

Welke nagellak vindt jij het beste? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten