zondag 29 juni 2014

Photodiary June - 4

En we zijn alweer in de laatste week van juni. De tijd gaat zo snel! Deze week heb ik mezelf weer verplicht meer foto's te maken en het gaat al beter, ik denk dat ik aardig wat foto's heb voor in dit photodiary. Alleen na woensdag vergat ik het weer, vandaar dat het weer niet superveel foto's geworden zijn, maar ik ga volgende week weer een doel stellen! Hopelijk zijn het er dan meer, maar voor nu zijn dit ook nog wel een aantal foto's! Veel plezier met kijken!

Zondag



Mijn zondag begon met een lekker broodje. Ik heb hier een hard broodje met ham en kaas gepakt en dat tussen het tosti-ijzer gedaan. Het was heerlijk!


Die middag gezellig even met mijn ouders buiten zitten met een hapje en een drankje. Ik vind zo'n momenten, samen buiten, altijd zo fijn! Ik weet eigenlijk niet waarom, maar mooi weer en gezelligheid zijn denk ik wel twee dingen die ik erg leuk vind.


Ik dronk een Amstel Radler bier in de smaak citroen. Hoewel ik nooit zo'n bierdrinker ben, eigenlijk ben ik sowieso niet echt van de alcohol, vond ik dit echt heel erg lekker! Het is een ontzettend frisse smaak en vooral de citroen vind ik erg lekker.

Maandag


Maandag begon ik de dag met een lekkere bananensmoothie die mijn moeder gemaakt had. Ik hou ontzettend van banaan dus dit was een goed begin van de dag! 


Maandag was ik een groot gedeelte van de dag alleen thuis en wat ik dan leuk vindt om te doen is, ja je raadt het al, zingen! Ik zeg niet dat ik goed kan zingen, maar ik vind het gewoon zo leuk om te doen en vooral als ik alleen thuis ben doe ik het vaak. 


'S avonds natuurlijk weer de voetbalwedstrijd Nederland tegen Chili. Ik zit hier zoals je ziet in mijn pyjama broek, maar toch met een oranje accessoire. Gelukkig won Nederland en ze zijn als eerste in de poule geëindigd! 

Dinsdag


Dinsdag moest ik mijn schoolboeken inleveren en hier zat ik op de fiets. Het was zo'n lekker weer dat ik mijn jas had uitgedaan. Ik was trouwens ook blij dat ik mijn boeken in moet leveren, nu was ik er echt vanaf! 


Die middag had ik rijles en hier was ik al klaar. Ik zat ik achterin omdat iemand me naar huis moest brengen. Ik heb deze week twee keer les, morgen ook nog, en dat is dan mijn vierde les. 


Na mijn rijles ging ik strijken, iets wat ik net pas geleerd heb. Ik vind het echt leuk om te doen en vind het dus helemaal niet erg om mijn moeder er een beetje mee te helpen!

Woensdag


Ik schreef deze quote op mijn whiteboard. Ik had hem al een paar keer gezien en nu ook op de twitter van Ashley Benson (Pretty Little liars) en dus besloot ik hem op mijn bord te schrijven. Ik vind hem inspirerend! 


Later in de week begon ik weer lui te worden met foto's maken, of eigenlijk vergat ik het gewoon. Ik heb wel deze van mijn roomtour, waar ik eigenlijk ook gewoon vooruit aan het werken was met bloggen. Ik heb niet elke dag evenveel tijd om te schrijven dus soms is vooruit werken gewoon ideaal! 

Donderdag


Donderdag heb ik dus maar één foto gemaakt, erg slecht ik weet het, toen ik mijn moeder hielp met opruimen. Eigenlijk helemaal niet interessant, maar anders was deze dag leeg en dat vond ik ook zo saai. 

Vrijdag


Vrijdag ben ik op tijd opgestaan, want ik wilde een appeltaart bakken. We hadden mix in huis dus dat vond ik wel leuk om te doen! Ik ga hier waarschijnlijk ook nog een artikel over posten.


Die middag ging ik samen met mijn zusje naar het dorp en daar kochten we maskertjes. Die deden we natuurlijk meteen op toen we thuiskwamen en dat gaf dit resultaat!

Zaterdag


Zaterdag maakte ik weer maar één foto, toen ik samen met mijn zusje en kleine neefje en nichtje buiten speelde. We speelden een spel waarbij je een bal moest verstoppen. 

Die avond had ik ook nog een heel gezellig feest, maar daar heb ik geen foto van. 

Wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten