woensdag 18 juni 2014

Photodiary June - 2

En ik ben weer thuis! Ik heb een leuk weekendje gehad (bij m'n date!), vandaar dat de photodiary een dag later is. Ik heb mezelf deze week verplicht om elke dag een aantal foto's te maken en volgens mij is dat toch aardig gelukt. Alleen dit weekend was het dan wat minder, omdat ik even niet met mijn blog bezig was en ik het ook niet leuk vind om foto's van anderen op mijn blog te zetten. Maar goed, let's go!

Zondag



Rustig dagje, hier ben ik theorie aan het leren en knuffel ik met mijn hond. Ik zit buiten op het loungeset, omdat het zo'n mooi weer is buiten! 


'S avonds zat ik gezellig samen met mijn ouders en zusje buiten. Het leek wel zomer, zo'n fijn weer was het! Hier zijn we gezellig wat aan het drinken. 


Een foto van mijn wekker in het donker. Ik vond het wel leuk om hier even een foto van te maken aangezien ik de laatste tijd nooit voor 12 uur slaap. Vandaag dus wel! 

Maandag


Maandag begonnen we aan de 'verbouwing' van mijn kamer. Het kreeg allemaal een nieuwe kleur, dus het moest eerst opgeruimd worden. Hier was het grootste deel van mijn kamer al leeg, zo kaal! 


Op de overloop lagen mijn spullen, en een deel in de kamer van mijn ouders. Stiekem heb ik nog best veel, dus het is nu een grote puinhoop boven. 


Natuurlijk kon ik niet in mijn kamer slapen doordat alles geverfd werd. Ik wilde ook niet bij mijn ouders slapen, dus vandaar deze oplossing: mijn matras in de woonkamer. Het zag er best grappig uit, maar ik heb best goed geslapen de paar nachten dat ik hier sliep. 

Dinsdag


Dinsdag was ook een rustige dag voor mij. Ik heb mijn moeder een beetje geholpen met opruimen etc. en hier ben ik met de hond aan het spelen. Later had ik ook nog rijles, maar daar maak ik eigenlijk steeds geen foto van. 


Die dag was het weer ook nog best mooi en daarom zit ik hier gezellig met mama buiten een ijsje te eten. Deze ijsjes zijn wel een van mijn favorieten.


Die avond had ik beloofd om te koken. Daardoor kon mijn moeder nog wat verder schilderen in mijn kamer. Hier maak ik macaroni uit een pakje, omdat ik nog niet zo goed ben in koken. Het was opzich aardig goed gelukt en ondanks ik niet zo van macaroni houd, vond ik het toch erg lekker! 

Woensdag 


Woensdagavond ging ik weer koken en dit keer een iets 'moeilijkere' maaltijd. Ik maakte gebakken aardappeltjes, hamburgers en een salade. Hierboven zie je de aardappeltjes, ik had ze alleen iets te klein gesneden. Maar ach, ik vond het lekker. 


En die avond ging ik weer verder met mijn Pretty Little Liars verslaving. Ik zit ondertussen in seizoen 4 aflevering 10 (ongeveer), dus ik heb nog wel wat in te halen. 

Donderdag


Donderdag bakte ik een kwarktaart met een bodem van lange vingers. Ik zal hiervan ook nog wel een recept online zetten, want hij was erg lekker! 


Aangezien ik zo slim was het mandarijnen sap weg te gieten in plaats van te bewaren, moest ik weer naar de Jumbo om nieuwe te halen. 


Die middag tussen half 4 en 5 uur kon ik gebeld worden als ik gezakt was. Ik had de telefoon langs me liggen en ik vond het natuurlijk ontzettend spannend. Ik had veel zenuwen dat uur, maar gelukkig ging de telefoon niet af en was ik gewoon geslaagd! 

Vrijdag


Vrijdag ging ik, net zoals half Nederland, het WK Nederland - Spanje kijken. Ik geef niks om voetbal, maar als het dan om het WK of EK gaat, vind ik het wel weer leuk. De uitslag was ook nog eens verrassend: 5-1 voor Nederland! 

Zaterdag


Zaterdag moest ik vroeg opstaan aangezien ik dus een weekendje naar mijn date ging. Hier maakte mijn hondje me wakker, ze kwam gewoon bij me in bed liggen! Dat doet ze normaal nooit. 


En in de trein... Ik had een reis van iets meer dan 3 uur voor de boeg, maar doordat er een trein niet reed werd dat al gauw 4,5 uur. Ik vind reizen met de trein eigenlijk best fijn, maar als ik dan zo lang moet wachten wordt het toch een stuk minder leuk! 

En dit was mijn week! Toch een stuk drukker dan ik eigenlijk verwacht had, zoals elke week eigenlijk wel. Ik zit nu al halverwege de volgende week en ik ben eigenlijk een beetje vergeten om foto's te maken, dus ik ben benieuwd wat het volgende week wordt! 




Wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten