maandag 27 juli 2015

Essence ¡ARRIBA! Chalky Matt nail polish

Ik had de Essence ¡ARRIBA! collectie al een paar keer zien staan, maar kocht er eigenlijk niks van. Ik had niet echt wat nodig en ik heb mezelf beloofd om wat minder make-up te kopen (vooral omdat ik nog veel dichte verpakkingen heb liggen). Nu was het afgelopen weekend 1+1 gratis op alle make-up bij Kruidvat. Ik besloot even te gaan kijken en ik vond een hele mooie lipstick, waar ik ook nog een review over ga schrijven. Nu moest ik daar natuurlijk iets bij zoeken, anders was het niet gratis. Toen zag ik de Chalky Matt nagellak van de ¡ARRIBA! collectie en besloot die mee te nemen, omdat ik er toch wel erg benieuwd naar was!


Allereerst vind ik deze nagellak er netjes uitzien. Het is eigenlijk precies hetzelfde als alle andere lakjes van Essence. Het was wel grappig geweest als hij er ook iets anders uit zou zien, met het thema van de ¡ARRIBA! collectie. Ik had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat er zo'n koele kleur in zo'n warme zomercollectie zou zitten (omdat de andere producten vrijwel allemaal warme tinten zijn). Ik ben vooral erg benieuw naar het matte effect, dus snel kijken hoe het er op mijn nagels uitziet!


Nou, chalky matt is het zeker! Het matte effect is zeker goed gelukt en het droogt ook onwijs snel op, zeker een pluspunt! Wat ik wel een klein nadeeltje vind, is dat je er geen top coat over kan doen, omdat het dan weer gaat glimmen (dit is natuurlijk bij elke matte nagellak zo). De kleur vind ik wel erg leuk, Hij is iets meer roze dan op de foto, maar toch nog steeds erg koel. Ik vind het een mooie kleur en hij is ook makkelijk te combineren! 

Ik denk ook mede doordat ik geen top coat kan gebruiken dat de nagellak eigenlijk na een paar uur al gaat 'chippen'. Ik heb het nu een middag op en het is nu al een beetje van mijn nagels aan het gaan. Dit vind ik wel erg snel en dat is dus wel erg jammer! 

Verder vind ik het een mooie kleur met een leuk effect! Alleen dus jammer dat hij er eigenlijk zo snel alweer vanaf gaat. Misschien dat ik dit met een matte top coat of iets dergelijks kan oplossen, laat ik daar maar eens naar op zoek gaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten