zondag 26 juli 2015

Kruidvat nagellijm

Ik kocht laatst nepnagels van de Primark (zie hier de review) en daar zat nagellijm bij. Omdat het van de Primark was, vertrouwde ik de lijm eigenlijk niet zo dus besloot ik even nieuwe lijm te halen. Ik zag deze nagellijm bij de Kruidvat en omdat deze me erg handig leek door het kwastje (en hij was het goedkoopst...), besloot ik deze mee te nemen. Ik ben er onwijs enthousiast over en daarom wil ik hier graag een artikel over schrijven! 



Ik was bang dat de nagellijm erg roze zou zijn (niet dat dat erg is met gebloemde nagels), maar dat viel tegen. Het was eigenlijk gewoon een neutrale kleur. Nu maakt dat mij niet uit, maar omdat op de verpakking staat dat het speciaal gemaakt is voor French Manicure, is het wel raar dat je het vrijwel niet ziet. 

Dat is dan ook het enige wat ik er eventueel niet goed aan zou vinden, want wat is dit een fijn product. Het werkt eigenlijk als een soort nagellak, zo smeer je het namelijk ook op je nagels. Bij de meeste nagellijm zit er een soort klein tutje aan de bovenkant waarmee je dan over je nagels moet wrijven, maar ik heb altijd plekjes die ik dan mis. Met een kwastje heb je dat niet en kun je het mooi gelijkwaardig verdelen. 


Ik draag de nagels nu 5 dagen en ze zitten er nog allemaal op. Ik heb er drie opnieuw moeten plakken, maar tegenover andere lijm die ik ooit gebruikt heb vind ik dit onwijs meevallen! Dit kwam trouwens ook doordat er vuil onder kwam en als er een puntje loslaat, ik meteen de hele nagel eraf trek. De periode dat hij blijft zitten is dus ook redelijk lang (voor wat ik gewend ben). 

Ik ben dus heel tevreden met deze nagellijm! Vooral het kwastje vind ik heel fijn, omdat je het daarmee zo makkelijk, snel en goed aan kunt brengen! Het is dus echt een aanrader! 

4 opmerkingen:

  1. Naggellijm is altijd neutraal van kleur. Het is de lak, de acryl of de plaknagel die de kleur bepaalt. Nooit de lijm. Apart dat je dat als minpunt ziet.

    BeantwoordenVerwijderen