donderdag 2 juli 2015

Magic Mike XXL

Woensdagavond ging ik naar de première van Magic Mike XXL tijdens de ladies night bij Pathé. Ik heb eerlijk gezegd deel 1 nog nooit gezien, maar ik was toch erg benieuwd. Ik hoorde namelijk veel over sixpacks en dat is altijd wel interessant haha! Ik ben ook nog nooit bij een ladies night geweest, dus dat was ook al een hele ervaring op zich. In dit artikel beschrijf ik hoe de avond is verlopen en review ik de film!



Ik was nog nooit bij een ladies night geweest, dus dat was voor mij al bijzonder. We kwamen binnen en kregen meteen een glaasje bubbels (appelsap voor mij, autorijden...). Daarna gingen we naar boven en daar stonden verschillende stands met dingen die je kon kopen, zoals kleding en sieraden. Ook kregen we verschillende hapjes, zoals truffels en sushi. Daarna gingen we naar de zaal en daar vonden we een goodiebag, gevuld met een tijdschrift, jillz 0.0%, chips, een aantal kortingsbonnen, een lipstick en waarschijnlijk vergeet ik nu iets, maar het was dus erg leuk! Nadat er nog een loterij gehouden werd, waarbij we niets wonnen, begon de film.

Samenvatting: 
Drie jaar nadat Mike op zijn hoogtepunt het strippersleven vaarwel zei, besluiten de overgebleven leden van de Kings of Tampa ook de anddoek in de ring te gooien. Maar dan wel op hun manier: Nog één keer knallen in Myrtle Beach, samen met de legendarische Magic Mike in de spotlights.

Onderweg naar hun allerlaatste show, met stops in Jacksonville en Savannah waar ze oude kennissen ontmoeten en nieuwe vrienden maken, leren Mike en de mannen nieuwe moves en schudden ze op verassende wijze het verleden van zich af.

Review:
Ik vond de film een heel klein beetje tegenvallen. Ik heb de eerste film niet gezien, maar ik hoorde dat het heel sexy was en dat er ook veel gave dansmoves inzitten. In deze film ging het echt alleen over strippen en gingen ze soms op een ja, ordinaire manier, over meisjes heen. Dat vond ik op het begin wel grappig, maar op een gegeven moment werd het wel een beetje té.
Daarnaast vond ik wel dat er leuke humor in de film zat en dat het verhaal ook wel lekker in elkaar zat, gewoon zo'n film waar je niet zoveel bij na hoeft te denken. Maar toch was het vermakelijk. Daarnaast is het ook niet verkeerd om naar een paar sixpacks te kijken, dus dat was ook wel een pluspunt aan de film haha!

Over het algemeen was het dus een leuke film, alleen soms een beetje té overdreven. Maar goed, hij was leuk om naar te kijken en ik heb het naar mijn zin gehad!

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar de Ladies Night van Magic Mike bent geweest. Wel jammer dat je de film zo vond tegenvallen, maar persoonlijk vond ik de eerste film ook 'niet zo'. Vond er niet echt een goede verhaallijn in zitten en ik kan toch écht niet een film uitzitten puur en alleen met het bekijken van sixpacks. Jammer dat deel 2 dan hetzelfde is...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb deel 1 niet gezien, dus dat weet ik niet. Ja inderdaad, precies dat, ik vind een keer een sixpack wel leuk maar niet dat de hele film erover gaat haha.

      Verwijderen