maandag 20 juli 2015

Mijn collectie telefoonhoesjes

Ik heb eigenlijk altijd hetzelfde hoesje om mijn telefoon, maar ik kwam erachter dat ik er nog wel een paar heb liggen. Ik heb nu sinds ongeveer een half jaar een iPhone 5 en daar vind je echt duizenden hoesjes voor, dus soms is het wel moeilijk dat ik geen tien hoesjes koop voor mijn telefoon.

Ik vond het wel leuk om hier een artikel over te maken, omdat ik over sommige meer tevreden ben dan over anderen. Sowieso schrijf ik de laatste tijd veel beauty gerelateerde artikelen, dus ik vond het ook wel weer eens tijd voor een artikel dat niet met beauty te maken heeft. Vandaag dus een artikel waarin ik mijn telefoonhoesjes laat zien en er een beetje over ga kletsen :)





Mini in the box, gebloemd tweedelig hoesje
Ik begin maar meteen met mijn favoriet, eigenlijk draag ik zelden een ander hoesje. Deze heb ik gekocht op Mini in the box en je kunt hem hier vinden. Hij kost €4,99, dus dat is op zich een aardig bedrag. Over dit hoesje ben ik ook het meest tevreden. Hij is namelijk van siliconen materiaal gemaakt, en normaal blijft dat niet zo goed zitten, maar omdat het tweedelig is zit er nog een plastic rand omheen waardoor hij straks om je telefoon zit. Door het siliconen hoesje zit er als het ware ook no een randje op mijn scherm, waardoor hij het scherm niet raakt als ik het op zijn kop neerleg.
Daarnaast vind ik het patroon van dit hoesje ook onwijs leuk, ik houd erg van bloemetjes en in het roze is het helemaal leuk. Ook is de 'basis' zwart, en dat matcht mooi met mijn zwarte telefoon.


Primark, roze glitterhoesje 
In het begin wilde ik meteen een hoesje voor mijn telefoon, zodat hij meteen goed beschermd werd. Ik kocht twee hoesjes en eentje daarvan was een hardcase met roze glitters erop. Deze zie je aan de voorkant vrijwel niet zitten, maar de achterkant vind ik erg leuk eruit zien. Wat ik wel een beetje eng vind nu ik het gebloemde hoesje heb, is dat hierbij geen rand op het scherm zit. Ik ben dus heel bang dat er dan krassen of barsten op komen. Verder vind ik hem onwijs tof en vind ik dat ik hem vaker moet dragen.


Primark, siliconen roze hoesje
Ik weet eerlijk gezegd niet of het echt siliconen is, maar het is in ieder geval dat slappe rubber. Dit is echt een miskoop geweest. Hij 'lubbert' aan de zijkanten namelijk enorm uit, waardoor de bescherming al snel weg is. Ook vind ik hem vrij lomp bij mijn telefoon, omdat hij zo uitlubbert denk ik. Eigenlijk vind ik de kleur ook niet eens mooi en als ik hem vergelijk met mijn andere hoesjes staat deze echt op de laatste plaats.


Hoesjeswinkel, gebloemd full case
Als ik ga werken, gooi ik mijn telefoon eigenlijk zo in mijn tas en dat vond ik best risky. Daarom besloot ik zo'n full case te kopen, zodat mijn scherm ook een beetje beter beschermd is. Ik  gebruik hem eigenlijk veel te weinig, omdat ik te lui ben om van hoesje te wisselen voordat ik ga werken. Ik vind hem wel heel erg leuk, vooral door het gebloemde patroon, omdat ik daar gewoon van houd.Ook de kleuren vind ik erg mooi en daarom ben ik met die hoesje ook erg blij! Ik moet hem alleen wat vaker gaan gebruiken...

Wat voor hoesje gebruik jij voor je telefoon?

4 opmerkingen:

  1. Ja, superleuk! Ikzelf gebruik er geen. Oeps! Maar binnenkort ga ik een nieuwe telefoon kopen, en dan koop ik er meteen een hoesje bij!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte er eerst ook geen, maar nu met een iPhone vind ik het toch iets te risky om er geen hoesje om te dragen haha!

      Verwijderen
  2. Dat siliconen roze hoesje is gaaf en helemaal mijn stijl!

    BeantwoordenVerwijderen