vrijdag 17 juli 2015

Verjaardagscadeautjes

Gisteren was ik jarig en omdat ik verjaardagen zo leuk vind, wilde ik er even een artikel over schrijven. Ik heb namelijk, ondanks dat ik 19 ben, toch nog een paar cadeautjes voor mijn verjaardag gekregen. Eigenlijk krijg ik vrijwel altijd geld, maar van mijn ouders, zusje en vriend kreeg ik toch nog een paar leuke cadeautjes die ik in dit artikel graag met jullie wil delen!


Allereerst kreeg ik van mijn zusje een leuk armbandje. Er zitten allemaal kraaltjes in verschillende vormen en verschillende kleuren aan, maar toch is het vrij rustig. Deze past eigenlijk overal wel bij en ik vind hem erg leuk! Ik zocht eigenlijk nog een leuke armband, dus deze komt zeker goed van pas! 


Vervolgens kreeg ik, ook van mijn zusje, een nagellakje in een lichtroze glitter kleur van Sally Hansen. Ik heb er al eentje van Sally Hansen en die vind ik best fijn, dus ik ben hier erg benieuwd naar! Op het flesje staat ook dat het 'no chip', dus daar ben ik vooral benieuwd naar, omdat vrijwel elke nagellak dat wel heeft. 


Het laatste cadeautje van mijn zusje was een lipstick van NYC in een roze kleur. Hier ga ik nog een review over schrijven, omdat ik het een erg bijzondere kleur vind. Ik schrok er in eerste instantie namelijk een beetje van, zo'n felle kleur, zou me dat wel staan? Maar eigenlijk stond het best leuk en paste het ook wel bij me. 


Van iemand anders kreeg ik ook een armbandje en deze vind ik ook erg leuk. Het zijn twee bandjes en aan het zilveren bandje hangen allerlei verschillende bedeltjes. Ik vind dit er erg leuk uit zien en het past ook heel mooi bij het zwart-witte jurkje dat ik aanhad! 


Van mijn vriend kreeg ik een hele mooie, zilveren ring met zirkonia kristallen erin. Deze heb ik stiekem zelf mee uitgezocht, dus ik ben er sowieso erg blij mee! Wel jammer dat ik zo'n dunne vingers heb dat de kleine maat toch om mijn middelvinger moet. 


Als laatste kreeg ik van mijn ouders een nieuw dekbedovertrek, van Pip Studio. Ik wilde heel graag een dekbed van Pip, omdat ik onwijs van bloemetjes en dingetjes houd en dat zie je vooral in hun merk terug! Ik ben er blij mee! 

Ik heb trouwens vandaag de foto's gemaakt met de goede camera van mijn ouders. Ik zie in ieder geval wel verschil, maar ik zou graag willen weten of jullie het ook een vooruitgang vinden! :)


2 opmerkingen:

  1. Leuke cadeaus! En een heel mooi dekbed. Die zou ik ook wel willen hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik, samen met m'n ring, ook het meest blij mee haha!

      Verwijderen