woensdag 15 juli 2015

Wet 'n Wild megalast lipstick

Bij de ladies night een paar weken terug kreeg ik een goodiebag met allerlei leuke spulletjes. Daarin zat onder andere een vloeibare lipstick van Wet 'n Wild. Het was een rode kleur en  omdat ik die nog niet echt een goede heb, was ik er erg blij mee en natuurlijk ook erg benieuwd naar! In dit artikel zal ik de lipstick reviewen!


Zoals ik eerder al zei is het een rode, redelijk felle kleur. Van de buitenkant lijkt het alsof er glitters doorheen zitten, maar ik heb al ontdekt dat dat niet zo is. Dit is eigenlijk een meevaller, want rood met glitters draag je toch minder vaak dan zonder glitters. Het is in de vorm van een lipgloss, maar de substantie laat wel duidelijk zien dat het een soort vloeibare lipstick is.


De pigmentatie van deze lipstick is in één woord 'wauw'. Je hoeft maar één keer licht te strijken en je hebt meteen een mooie rode streep op je arm. Ik merk wel dat het een beetje een droge substantie is, waardoor het als het ware 'opdroogt'. Hierdoor blijft het wel langer zitten, maar ik ben benieuwd hoe dit op je lippen aanvoelt. 



Ik vind de kleur mooi op mijn lippen. Ik vind het altijd een beetje eng met rood, omdat ik blond haar heb en een lichte huid, kan dat soms een beetje te fel staan. Toch vind ik dit wel leuk, dus de kleur is goed! Het enige nadeel, en daar was ik al bang voor, is dat doordat de lipstick een beetje opdroogt, je al snel een onwijs droog gevoel op je lippen krijgt en daardoor voelen ze een beetje gek aan. Ik ga me hier snel aan irriteren, dus dat is voor mij wel een groot nadeel. Daarbij hoort wel dat hij hierdoor langer blijft zitten, dus elk nadeel heeft z'n voordeel. 

Nou, ik vind deze lipstick dus mooi, de pigmentatie en hij blijft lang zitten. Het enige nadeel is dat hij een beetje droog en irritant aanvoelt op je lippen, maar misschien dat ik daar nog aan kan wennen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten