zondag 26 juli 2015

My Life in Pictures - week 30

Een tijdje terug maakte ik elke week een my life in pictures, maar de laatste tijd vergat ik het steeds. Nu ik vakantie heb (en minder te doen) denk ik er meer aan en heb ik weer een week vol foto's gemaakt! Deze week heb ik niet onwijs veel gedaan, omdat het vakantie is en ik dan natuurlijk niet zoveel te doen heb. Toch heb ik denk ik wel wat leuke foto's kunnen maken en die wil ik graag met jullie delen!

Zondag



Zondag heb ik niet echt bijzonder veel gedaan. Mijn zusje had een vriendinnetje die kwam logeren en ik was taxichauffeur om ze naar Eindhoven te brengen (er reden geen treinen). Dat kwam mooi uit, want ik verveelde me nogal en op die manier kon ik ook weer eventjes oefenen met autorijden, omdat ik het nog best spannend vind. 


Die avond lag ik, voor mijn doen, op tijd in bed. Ik was redelijk moe, als je twee uur in de auto zit (heen en terug) is dat best vermoeiend. Ik heb toen nog even een film gekeken en daarna ben ik lekker gaan slapen. 

Maandag


Maandag keek ik weer wat nieuwe video's op YouTube. Ik begon met deze, de Snapchat Q&A van Teske. Ik vond het echt een onwijs leuk idee en het was grappig om ook echt de mensen de vragen te zien stellen.


Omdat mijn moeder een groot gedeelte van die dag in het ziekenhuis was en mijn vader moest werken, besloot ik te koken die avond. Ik ben er nog niet heel goed in, maar het was toch best goed gelukt. Ik maakte aardappelpuree met broccoli en voor mij een kipschnitzel en voor mijn vader een kippenpoot (mijn moeder is vegetariĆ«r). 

Dinsdag


Dinsdag ging ik een dagje naar Den Haag, het hele verslag kun je hier lezen. We hebben lekker gewinkeld en ook mooie gebouwen gezien in het centrum en in het Binnenhof. Erg bijzonder om een keertje te zien! 


Daarna gingen we ook nog even uitwaaien op het strand. Dat was echt onwijs fijn! Ik zou het liefst in mijn bikini de hele dag op het strand liggen, maar dat vond de vriendin waarmee ik was niet zo leuk dus hebben we het mooi zo gecombineerd!

Woensdag


Woensdag was een saaie, luie dag en ik en mijn zusje besloten om wat jeugdherinneringen op te halen. Deze film hadden we nog op dvd dus besloten we hem te kijken. We waren vroeger die hard fans dus het was leuk om zo'n film weer eens terug te zien! 


Ik zocht op zolder naar boeken die ik kon lezen, omdat ik me verveelde. Ik had er toch redelijk wat gevonden, dus toen was de keuze weer moeilijk welke ik als eerste zou gaan lezen. Ik koos uiteindelijk voor 'Mijn naam is Hannah', een boek over een vrouw die een kind vindt, wat ze houdt. Ik ben erg benieuwd! 

Donderdag


Donderdag begon met mijn moeder en zusje die op de bank 'Grey's anatomy' keken, wat ze wel vaker doen. Ik besloot even mee te kijken, ondanks dat ik het niet zo leuk vind. 


'S middags ging ik naar het dorp en daar kocht ik bij de Action een soort namaak 'kleurboek voor volwassenen'. Ik vond dit echt iets voor in de vakantie en besloot het dus te kopen. Ik ben nu al fan! 


'S avonds keken we de film 'Changeling'. Ik vond het een onwijs mooie en indrukwekkende film! Ik ben er nog steeds over aan het nadenken. Wel vond ik het op sommige momenten wel even heftig, iemand die een stroomschok krijgt of iemand die opgehangen wordt hoef ik liever niet te zien haha! 


Ik at er een lekker gezond schaaltje fruit bij. Ik vind fruit zo onwijs lekker! Hier at ik ananas, aardbeien en meloen, jam! 

Vrijdag


Vrijdag maakte ik deze open. Ik kreeg hem dinsdag van een vriendin en hij zit vol met leuke momenten die we samen hebben gehad. Ik vond het een superleuk idee, maar wilde eigenlijk wachten met de briefjes, omdat ik het zo bijzonder vind. Vrijdag kon ik niet wachten en besloot hem toch open te maken! 


Ik kleurde nog wat en begon al aan mijn tweede kleurplaat, de eerste is al klaar. Ik vind het zo chill om te doen en kan er ook helemaal in opgaan. Het is ook leuk om het te doen terwijl ik een serie kijk, perfecte combinatie! 

's Avonds ben ik nog gaan werken en dit is ook het einde van de My Life in Pictures. Zaterdag heb ik namelijk geen tijd om te schrijven, dus doe ik de zaterdag bij de My Life in Pictures van volgende week erbij! 

Ik vind het echt leuk dat ik weer een week vol heb en hoop dit ook echt vol te houden!

Wat heb jij deze week gedaan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten