donderdag 9 juli 2015

TAG: De zomer tag

Ik vond dat het alweer een lange tijd geleden is dat ik nog eens een tag heb gedaan en daarom ga ik er nu een doen. Ik ga de 'zomer tag' doen, die ik tegenkwam op het blog van Mellanie. Ik vind tags altijd leuk om te doen en nu het zomer is, vind ik deze tag natuurlijk erg toepasselijk. Ik ben benieuwd naar de vragen!



Wat is het ultieme zomer-gevoel?
Lekker tot 's avonds laat buiten zitten in een zomerjurkje en overdag in ons opzet badje 'zwemmen' in mijn bikini.

Van welke zomerse temperaturen houd je?
Ik vond de afgelopen temperaturen (35 graden) nog niet eens zo erg, zolang ik maar niks hoef te doen. Gewoon lekker een beetje buiten zitten, beetje zwemmen etc. Alleen 's avonds en als ik bijvoorbeeld naar school moet (fietsen en trein) vind ik dat minder.

Wat is je favoriete zomervakantie herinnering?
Ik denk gewoon dat ik en mijn zusje vroeger altijd de hele dag in het opblaaszwembad zaten en er pas 's avonds als we naar bed moesten uitkwamen.


Thuis blijven of op vakantie gaan?
Deze is lastig. Ik vind op vakantie gaan ook onwijs leuk, maar ik zou het ook niet erg vinden om bijvoorbeeld een jaar thuis te blijven. Als ik dan toch moet kiezen, ga ik toch wel voor op vakantie gaan.

Wat doet jou denken aan het woord zomer?
Zon. Lekkere warme temperaturen waarbij het zonnetje schijnt!

In de zomer maak je mij gelukkig met?
Zwemmen en ijsjes.

Favoriete zomerse uitstapjes?
De Efteling vind ik echt zo'n uitstapje wat we elke zomer deden en dit vind ik tegenwoordig nog steeds onwijs leuk om te doen. Daarnaast vind ik het ook leuk om bijvoorbeeld naar het strand of een buitenzwembad te gaan.


In de zomer kan ik niet zonder?
IJsjes denk ik, dat vind ik gewoon echt bij de zomer passen!

Beste zomerse bestemming?
Ik ben eigenlijk niet zo van de warme landen, maar Londen, Oostenrijk en Normandiƫ (Frankrijk) hoorden toch wel bij mijn favoriete vakanties!

Het lekkerste zomerse gerecht?
Eerlijk gezegd eet ik echt weinig als het warm is, maar als ik dan iets moet eten dan eet ik eigenlijk het liefst fruit. Aardbeien of meloen vind ik heerlijk in de zomer!

Wat zijn je zomerse plannen?
Ik weet het nog niet zo goed. Ik denk dat ik gewoon veel ga zwemmen en van de zon ga genieten! Ik ga ook nog op vakantie naar Oostenrijk, dus dat is ook erg leuk en ik heb er onwijs zin in!


1 opmerking:

  1. Ik vind het ook niet erg om thuis te blijven, maar op vakantie gaan vind ik ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen