woensdag 29 juli 2015

Lipstick Catrice ultimate stay

Ik was laatst in de Kruidvat en daar keek ik zoals gewoonlijk even naar de lipstick. Er waren heel veel leuke kleurtjes, maar deze sprong er voor mij echt uit. Het is een koraalkleurige lipstick, echt een leuk zomerkleurtje. In dit artikel ga ik deze lipstick lipstick reviewen en ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.



De kleur is '120 Look' uit de collectie Ultimate Stay van Catrice. Het is een roze koraal-achtige kleur. Ik vind het een hele mooie kleur omdat hij ook een beetje opvalt. Dat ziet er heel vrolijk uit en zeker voor in de zomer vind ik hem een succes. 


Ook op mijn arm ziet hij er veelbelovend uit. De kleur heeft een goed pigment en brengt makkelijk en roomig aan. Het is een beetje een matte kleur wat ik persoonlijk er altijd heel erg mooi vind uit zien.


Dit is de kleur op mijn lippen. Ik vind het een mooie zachtroze kleur die vooral in de zomer erg leuk is. Ik denk dat ik deze kleur vaak ga dragen, hij is lekker roze, maar toch niet té opvallend. De lipstick blijft ook goed zitten, dus dat is ook weer een pluspunt. Ik ben blij! 

Ik ben dus heel blij met deze lipstick! Het is een leuke kleur en hij blijft goed zitten. Het is ook nog een perfect kleurtje voor de zomer, helemaal top dus! Deze lipstick kost €4,99 en is te koop bij Kruidvat! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten