donderdag 30 juli 2015

Hema Special Effect Nail Polish

Ik ben altijd al een fan geweest van nagellakjes die voor het grootste gedeelte uit glitters bestaan. Normale kleuren vind ik ook leuk, maar ik vind juist dat extra opvallende wel tof. Nu zag ik bij de Hema een kleurtje staan dat meteen mijn aandacht trok. Het is een lakje van de Special Effect collectie en juist dit effect sprak me erg aan. Ik was meteen benieuwd, dus besloot het thuis meteen te proberen!

De verpakking is vrijwel precies hetzelfde als elke nagellak van Hema. Ik vind dit er wel leuk uitzien, niks op aan te merken in ieder geval! 

De kleur is een beetje lila/paars met een zilveren gloed erdoorheen, in het licht lijkt hij weer wat meer roze. Best een gaaf effect dus! Het doet me een beetje denken aan de 'holographic effect nail polish' die de Hema ook heeft gehad. Toch is deze dat niet, maar hij heeft wel een hele erge glans, wat ik erg mooi vind! De kleur heet '54 Holographic pink', dus daarom sluit het ook aan bij het holografische effect! 


Op mijn nagels ziet de kleur er ook erg tof uit! Ik vind het altijd jammer dat een camera een kleur nooit zo mooi vastlegt als in het echt, maar hier zie je het toch nog een beetje. Het is echt een onwijs gave kleur, hij ziet er namelijk een beetje paars/roze met glans uit en als je hem in het licht houdt zie je verschillende kleurtjes in de glans. Echt een holografisch effect dus! 

De dekking is ook echt prachtig. Ik hoef maar een keer over mijn nagels te strijken en hij dekt meteen mijn hele nagel! Ik ben hier dus erg enthousiast over! Daarnaast droogt hij ook ontzettend snel op, alleen wordt dat weer een beetje verpest door de top coat die ik erover heen doe, die minder snel opdroogt. 

Ik ben echt onwijs blij met deze nagellak! De kleur is mooi, de dekking is goed en hij droogt snel! Ik hoop dat hij ook lang blijft zitten, want dan is hij helemaal perfect! 

Deze nagellak kost €2,50 bij Hema. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten