vrijdag 24 juli 2015

Mijn eerste MAC lipstick

Toen ik een tijdje terug in de Bijenkorf kwam en voor het eerst voor een MAC make-up rek stond, kon ik me al moeilijk inhouden. Toch durfde ik nog geen €19 uit te geven voor een lipstick, ondanks dat ik op slag verliefd was. Nu ben ik een paar dagen terug jarig geweest en omdat ik nog al wat geld bij elkaar verzameld had op die dag, besloot ik terug te gaan en toch nog een lipstick voor mezelf te kopen. Ik mocht mezelf immers best een verjaardagscadeautje geven, toch?




De lipstick is (volgens mij) van de normale MAC lipstick collectie en ik heb hem gekocht in de kleur 'New York Apple'. Deze oogt een beetje donkerrood, maar heeft ook een metallic look door de glans die over de lipstick heen zit. Toen ik hem in het schap zag liggen, schrok het me een beetje af, omdat ik bang was dat het misschien wat te donker voor mij zou zijn. Maar toen ik dacht dat ik ook zo'n soort kleur thuis heb en ik die erg mooi vind, besloot ik hem toch te proberen. 


De kleur is eigenlijk vrijwel hetzelfde als dat hij eruit ziet, hij is alleen iets lichter op mijn huid. Dit is vrijwel bij elke lipstick zo dus hier valt niks van te zeggen. De pigmentatie is goed en ik zie ook alle kleur erin terug, die je van de buitenkant ook ziet. De kleur is dus goed!



Toen ik de lipstick op mijn lippen deed, werd ik nog verliefder. Hij ziet er nog steeds wel redelijk donker uit, maar op zo'n manier dat het er wat subtieler uitziet dan bij een knalrode lipstick. Ik vind ook dat deze kleur me goed staat en me niet nog bleker maakt, wat een knalrode lipstick juist wel vaak doet.

Ik ben onwijs blij met deze lipstick en ik hoop ook dat ik hem vaak ga dragen!

Deze lipstick kost €19 en ik heb hem gekocht bij de Bijenkorf (kleur 'New York Apple').

1 opmerking:

  1. Deze heb ik zelf nog nooit gezien! Hij ziet er wel mooi uit, al draag ik zelf haast geen rode tinten.
    Ik ben meer voor de paarse en roze kleurtjes! Ondertussen heb ik zelf 6 lipsticks! :-)

    BeantwoordenVerwijderen