woensdag 8 juli 2015

Hema Long Lastig Nailpolish

Ik heb deze nagellak al onwijs lang in mijn stash, maar ik ben er na een lange tijd toch weer opnieuw verliefd op geworden. Het is een nagellak van de Hema in de Long Lasting collectie en de kleur is eigenlijk redelijk neutraal (hij past overal bij), maar toch ook weer lekker opvallend. Dat is extra leuk deze zomer.

In dit artikel ga ik met jullie alsnog deze nagellak delen en mijn mening daarover!


De kleur van deze nagellak heet '91' en het is een donkerroze kleur. Ik vind het een neutrale kleur, omdat het vrijwel overal bij past (tenzij je een knalrood shirt aantrekt). Het voordeel is ook, dat het een long lasting nagellak is, dat houdt in dat hij dus langer blijft zitten. Ik ben erg benieuwd, of het ook echt zo is! 


Ik weet niet waarom, maar mijn  trillende handen wilden niet meewerken en ik kreeg dus geen mooie foto. Desondanks zie je hier toch een beetje de kleur. Ik vind het er erg vrolijk en zomers uitzien, ik ben echt fan van deze kleur! De nagellak zit er hier een dag op en zoals je ziet, zit hij nog steeds perfect. Ik heb hier wel een base- en topcoat gebruikt, zodat het nog beter blijft zitten.

Ik ben dus heel tevreden over deze nagellak en wilde dat graag met jullie in een artikel delen. Ik koop vrijwel altijd nagellak van Essence, maar eigenlijk kun je het ook net zo goed bij de Hema gaan halen, want de kwaliteit maakt niet veel verschil. 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kleurtje!

    www.LanaDrama.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er niet verkeerd uit! Ik vind echter de lakjes van Hema niet zo fijn en hoor vaak dat ze nogal snel chippen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen